Šūšanas ražošana Latvijā

Watch

Augsta kvalitāte un saprātīgas cenas. Pateicoties mūsdienu aprīkojumu un augsti kvalificētu personālu, mūsu kompānija var tikt galā ar jebkura lieluma un sarežģītības pasūtījumiem pēc iespējas īsākā laikā. Vārdam seko darbs, darbam seko rezultāts!

Lattex D Raksti Sieviešu apģērbs

Sieviešu apģērbs

E-pasts Drukāt PDF

Iestājās krīze. Ražošana tika apturēta. Bet vai visās nozarēs? Sieviešu apģērbu ražošana ir viena no stabilākajām vieglās rūpniecības nozarēm pasaulē. Lai nu tā paliek tikpat veiksmīga arī turpmāk, jo sievietēm taču vienmēr “nav ko uzvilkt”.
Sievietes izpratnē apģērbs ir savaldzināšanas līdzeklis. Izmantojot apģērbu un rotas, sieviete var demonstrēt savu attieksmi pret apkārtējiem, pret sevi, var pastāstīt par sevi, var piesaistīt un atgrūst, var sajūsmināt, pārsteigt, šokēt… Turklāt sievietēm ir raksturīga tiekšanās būt “ne sliktākām kā citas”, jo viņas ar savu garderobi vēlas pārsteigt nevis vīriešus, bet gan citas sievietes. Tāpēc sievietes seko modes tendencēm un tiecas no tām neatpalikt.
Runājot par sieviešu modi, izšķir neskaitāmi daudzus stilus: izmantojot vienu jaunu, modernu detaļu, izsmalcināts stils pārtop par valdzinošo, bet lietišķais – par eleganto, un tā bez gala. Izšķirt šādus stilus:  klasisko (eleganto),  lietišķo,  “militāro”, “liktenīgo” (dramatisko, seksīgo),  “ielas” (ikdienas),  eksotisko (etnisko, folkloras),  lauku (“kantrī”) un sportisko.  Turklāt ir zināms arī maigais, romantiskais, pludmales, kargo, retro (vintage), protestētājas, modernais, unisex un citi stili. Cik cilvēku, tik viedokļu un stilu nosaukumu.
Bez sievietes iekšējā noskaņojuma un dvēseles stāvokļa apģērbu izvēli nosaka arī viņas fiziskie dotumi. Dažādiem auguma tipiem ir nepieciešams dažāds piegriezums, stils, ornamenti, krāsas, audekli, rotas. Sieviešu auguma tipi – “ābolveida”, “bumbierveida”, “taisnstūrveida”, “apgriezta trijstūra” un “smilšu pulksteņa” veida. Tipu nosaka atkarībā no trīs galveno parametru – krūšu, vidukļa un gurnu apkārtmēra – attiecības.
Gudras sievietes garderobe ir atkarīga arī no viņas auguma garuma – miniatūra sieviete var izskatīties garāka ne tikai augstpapēžu kurpēs, bet korpulenci ir iespējams noslēpt, neizmantojot korseti. Vertikālas līnijas vizuāli padara slaidāku, bet platas horizontālas svītras – pilnīgāku, šauras un kontrastainas vertikālās svītras vizuāli pagarina augumu. Tumšas krāsas un matēti audumi padarīs jūs slaidāku un garāku, bet gaišie toņi un spīdīgie audumi padarīs pilnīgāku un vizuāli samazinās auguma garumu. Arī apģērba detaļas var vizuāli mainīt jūsu auguma garumu.
Turklāt stila izvēli nosaka vieta, kur sieviete atrodas vai kurp viņa dodas. Kokteiļvakaram nepiemērots būs sportiskais stils, bet uz lietišķu tikšanos nevajadzētu izvēlēties dziļu dekoltē vai atteikties no zeķēm.
Sievietes vasaras garderobe ir ievērojami plašāka nekā ziemas garderobe – apģērbs, kuram nepieciešams mazāk auduma, maksā lētāk, turklāt to ir nepieciešams biežāk mainīt. Kā saka, vasara ir gadalaiks, kad apģērbs vairāk līdzinās apakšveļai. Ziemas virsdrēbes – kažoki, plikādas kažoki, virsjakas, lietusmēteļi, mēteļi – bieži ir izgatavoti no dārgiem materiāliem (kažokādas, ādas), tāpēc tos parasti neiegādājas vienai sezonai.
Stilu daudzveidība ir radījusi plašu sieviešu apģērbu elementu klāstu:
- apakšveļa;
- virsdrēbes – kažoki, mēteļi, virsjakas, lietusmēteļi;
- viss, kas atrodas starp iepriekš mētajiem – svārki, blūzes, kleitas, šorti, bikses, džinsi, kostīmi, žaketes, sarafāni, džemperi, utt.
Sievietes savā garderobē ir “alkatīgi” iekļāvušas arī tradicionālus vīriešu apģērbus. Jokojot mēs varam pieņemt, ka emancipācija ir bijusi vien, lai papildinātu sieviešu apģērbu “elementu tabulu”.
Runājot par sievietes vajadzībām, jāpiezīmē, ka pārtikas kilograma lietderības koeficients ir mazāks nekā skapī esoša jauna apģērba vai pat tikai šāda apģērba parādīšanās iespējas (jo dažreiz naudu nākas iekrāt) lietderības koeficients. Vai tāpēc sieviešu apģērbu veikalu un gatavo apģērbu nodaļu ir tikpat daudz kā pārtikas veikalu? Nešaubieties, šūšanas nozare vēl ilgi saglabās līderpozīcijas.